תיקון זיופים. מתי זה כבר יותר מידיי. 

כמה תיקון זיופים הוא כבר יתר על המידה?

הנה כמה דרכים לדעת איך וכמה לתקן שירת רוק ולקבל תוצאה טובה.

 

תיקון זיופים הוא לא דבר קל לביצוע. בצורה יעילה הוא יכול להפוך ביצוע טוב לביצוע מעולה !

אך אם התיקון לא נעשה בצורה יעילה, הוא יכול לגרום לביצוע טוב להשמע רע מאוד.

המוסכמות לגבי תיקון טוב משתנה ותלוי כמובן בז'אנר המוסיקלי בו אנו עוסקים.

הפעם נדבר על נקודות מפתח על מנת לקבל שירת רוק טובה.

בז'אנר רוק התיקון צריך להיות במינון הנכון.

נסה את הדברים הבאים על מנת לבדוק שאתם מתקן בכמות הנכונה.

 

בז'אנרים מסוימים התיקון האוטומטי עושה נפלאות. אך לא במוסיקת רוק

אם בכל זאת אתה מנסה את התיקון האוטומטי, כוון אותו לתיקון של עד 60%.

 

אתה רוצה להחליט איזה מההברות לתקן ולאיזה לתת קצת לחרוג מהדיוק המוחלט.

אם אתה עובד עם כיוון אוטומטי, אתה לוקח הרבה מהתנודות הטבעיות של הזמר אשר

משתמש בהם בכוונה תחילה על מנת לקבל ביצוע רוק טוב.

 אז בשימוש בכיוון אוטומטי, על תעבור את ה 60% .

 

אל תתקן את הכל. זה לא אמור להיות מושלם !

יש צורך לחלק מההברות להשמע לא מדויקות. לא מזויפות כמובן, אבל לא מושלמות,

זה אנושי. הנה כלל שיעזור לך להחליט מה לתקן ומה לעזוב כמו שהוא :

ברוב המיקרים צלילים קצרים יכולים להשאר ללא תיקון. וצלילים ארוכים ידרשו תיקון.

לרוב זאת הדרך בה תרצה לגשת לתיקון שירת רוק.

אבל השתמש באזניים כדי להחליט מה צריך תיקון, ומה יכול להשאר ככה כמו שהוא.

 

בזמן התיקון, אל תביא את הצלילים אותם בחרת לתקן אל הדיוק המושלם !

קח אותם שליש למטה או למעלה מהדיוק המושלם. ככה תקבל תיקון אנושי, שנשמע אמין

ולא מוריד מהרוקריות של הזמר. לא צריך סרגל בשביל זה, עבוד עם האזניים והעיניים.

הטריק הזה יעזור לך להגביל את התיקון ולשמור על טבעיות, אך עדיין ישפר את רמת הדיוק

המקומות שצריך.

 

 

 

 

 

 

פנו אלינו בוואטסאפ

whatsapp.png
  • דף פייסבוק בית ספר לסאונד טולס
  • יוטיוב בית ספר לסאונד טולס
  • אינסטגרם בית ספר לסאונד טולס