top of page
תמונת הסופר/תנתי פטישי

לגלות את אולפני אייבי רוד עם ריק ביאטו

עודכן: 16 באוק׳ 2023

היכנסו לעולם הקסום של אולפני אייבי רואד בלונדון, בהדרכתו של ריק ביאטו בסרטון המרתק הזה, ביאטו לוקח אותנו לסיור באולפן ההיסטורי, מגלה את חדרי ההקלטה שלו, המיקרופונים האייקוניים ואת העושר במורשת המוזיקלית שלו. בסרטון שצולם באולפני אייבי רואד, ריק ביטו משמש כמדריך המהימן שלנו, ומוביל אותנו בחדרים השונים ובקומות של האולפן. כשהוא מוביל אותנו בכל חדר הקלטות, אנו מקבלים תובנה לגבי האומנות המוקפדת שהפכה את האולפן הזה ליעד נערץ למוזיקאים. השאלות המרתקות של ביאטו מתעמקות בהיסטוריה של אייבי רוד וחולקות אנקדוטות וסיפורים מרתקים שעיצבו את מורשתו. אנו לומדים על האמנים שעברו בדלתות אלו, והותירו חותם בל יימחה על תעשיית המוזיקה. הסרטון מציע גם הצצה למיקרופונים שנבחרו בקפידה ולציוד מהשורה הראשונה שהפכו לשם נרדף לאולפני אייבי רוד, ביאטו זורח כשהוא מסביר על הניואנסים העדינים והמאפיינים הייחודיים שכלים אלה מביאים לתהליך ההקלטה. ממיקרופונים וינטג' ועד לטכנולוגיה חדישה, המחויבות של האולפן למצוינות ניכרת עד מאוד. הסרטון מאפשר לנו להעריך את המיזוג של ישן וחדש, תוך יצירת אווירה המטפחת יצירתיות ומעלה ביצועים מוזיקליים.

הסרטון שצולם באולפני אייבי רוד בהדרכתו של ריק ביאטו הנלהב, מציע חקר מהפנט אל לב אולפן ההקלטות האגדי הזה. עם ההיסטוריה העשירה שלו, חדרי ההקלטה המעוצבים בקפידה, ומערך המיקרופונים האיקוניים, אייבי רוד עומדים כעדות לאומנות ולמסירות הנלווים ליצירת מוזיקה נצחית. אז התכוננו לקבל השראה.




12 צפיות0 תגובות

Comments


לימודי סאונד והפקה במסלול המקיף והמעשי בישראל

לימודי סאונד והפקה מסלול מקיף

לימודי סאונד והפקה עם יחס אישי ובתוך אולפן הקלטות אמיתי! כל מה שתצטרך לדעת כדי שהמוזיקה והסאונד שלך ישמעו ברמה הגבוהה ביותר.

קורס מיקס ומאסטרינג אונליין

קורס מיקס ומאסטרינג פרונטלי/אונליין

בוא ללמוד מטכנאי מיקס מנוסים איך למקסס את המוזיקה שלך לרמה המקצועית הגבוהה ביותר. שלב אחר שלב, עם תרגול שוטף, ותמיכה טכנית לאורך כל הקורס. 

קורס פרוטולס - ProTools

קורס פרוטולס - ProTools

בוא ללמוד איך לערוך ולהקליט עם תוכנת פרוטולס עם מדריך מוסמך מטעם Avid

bottom of page