top of page
תמונת הסופר/תנתי פטישי

חינם להורדה FREEAMP


אחד מהאפקטים של הקלטה על טייפ סלילים אנלוגי הוא טייפ דיסטורשן. האפקט הזה נוצר עקב עוצמת הקלטה חזקה על הסרט המגנטי. הפיקים (transients) היו חוצים את העוצמה המקובלת וסרט ההקלטה היה מגיב בהפיכתם לגל מרובע שזה בעצם דיסטורשן עדין או קליפינג. היו מגדירים את האפקט הזה כנעים לאוזניים מכיוון שהוא צובע את הסאונד ובאיזה שהוא אופן ״מעגל״ ״מחמם״ ״מדביק״ אותו, וטכנאי סאונד אהבו אותו מאוד והשתמשו בו בצורה אומנותית בכך שהיו דוחפים את הסאונד חזק או חלש יותר אל הטייפ במהלך ההקלטה.

נכון להיום רובנו עובדים בעולם דיגיטלי, הקלטה אל תוך מחשב, שאינו מייצר את האפקט. הסאונד נקי יותר, בלי רעש שהמכונה האנלוגית מייצרת (hiss) וכמובן ללא טייפ דיסטורשן.


הפלאגין-FREEAMP עושה בדיוק את זה. מדמה הרמוניות ודיסטורשן של הקלטה על מכונה אנלוגית ובנוסף דיסטורשן של הגברת מנורות (tube). נסו אותו על תופים, גיטרה בס, שירות, גיטרות אקוסטיות, וכל ערוץ שאתם חושבים שזקוק לקצת אנלוג טאצ' במיקס או בהקלטה. אפילו על כל המיקס שלכם. הוא נשמע מצויין. אתם יכולים אפילו ממש להגזים ולדחוף את הסאונד חזק ע״י כפתור ה-Drive, ואז להשתמש בכפתור המיקס כדי לאזן בין המקור לבין האפקט.


כל מה שצריך כדי לקבל אותו חינם זה לפתוח חשבון. אין צורך באיילוק.

עובד על פיסי ועל מק

בפורמט AAX, AU ,VST


HAPPY MIXING

להורדה בחינם לחצו על התמונה







83 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


לימודי סאונד והפקה במסלול המקיף והמעשי בישראל

לימודי סאונד והפקה מסלול מקיף

לימודי סאונד והפקה עם יחס אישי ובתוך אולפן הקלטות אמיתי! כל מה שתצטרך לדעת כדי שהמוזיקה והסאונד שלך ישמעו ברמה הגבוהה ביותר.

קורס מיקס ומאסטרינג אונליין

קורס מיקס ומאסטרינג פרונטלי/אונליין

בוא ללמוד מטכנאי מיקס מנוסים איך למקסס את המוזיקה שלך לרמה המקצועית הגבוהה ביותר. שלב אחר שלב, עם תרגול שוטף, ותמיכה טכנית לאורך כל הקורס. 

קורס פרוטולס - ProTools

קורס פרוטולס - ProTools

בוא ללמוד איך לערוך ולהקליט עם תוכנת פרוטולס עם מדריך מוסמך מטעם Avid

bottom of page