דמו  יכול להראות כמו בזבוז של זמן ואנרגיה - במיוחד אם אתה זה שהולך להיות האחד שמקליט את המאסטר. 

למה אתה צריך לבזבז זמן הקלטה ומאמץ אם אתה הולך להקליט  אותו מחדש קצת יותר מאוחר? 

 

תאמין או לא, למעשה יש כמה סיבות טובות למה אתה צריך לעשות את הדמו לפני שאתה מבצע את הקלטת המאסטר. 

 

למעשה, אם אתה עושה דמו, יש לך הרבה יותר סיכוי להצליח בטווח הארוך - הנה למה: 

 

דמו הוא יותר מאשר רק הקלטה מאפס. כשאתה עובד על דמו, אתה לא מודאג יותר מדי על השלמות של הביצועים, איכות ההקלטה, או אפילו מההיבטים הטכניים של המיקס. אתה מתמקד באנרגיה של המוזיקה והחיבור של החלקים. 

 

זה אומר שאתה יכול לדאוג למוסיקה ולמקד באופן של כמעט 100% את האנרגיה שלך על מה שהופך את השיר טוב יותר. תוכל לשמוע אם הטקסט עובד, אם ישנו אקורד שאינו במקום, מתי צריך להיות מעבר תופים שממלא.

 

אם אתה צולל ישר לתוך הקלטת המאסטר, אתה הולך להיות מודאג מהיבטים רבים אחרים של תהליך ההקלטה -  האם אתה מקבל את העוצמה הנכונה? האם הצבת את המיקרופון במצב המושלם? האם לקמפרס או להשתמש באיקיו ? וכו '.

 

זה באמת יכול להוריד למטה את רמת היצירתיות שלך אם אתה לא זהיר. 

 

לאחר שתסיים את הדמו, תוכל לקבל רעיון טוב יותר של לאן אתה הולך עם המאסטר. מכיוון שאתה לא תהיה חייב להתמקד בכתיבת המוזיקה (מאז שכבר עשית זאת בדמו ), תוכל למקד יותר אנרגיה על איכות ההקלטה. עכשיו זה הזמן להתמקד בהיבטים הטכניים של התהליך שיכול לעשות את כל ההבדל בעולם לאיכות המאסטר הסופי שלך.

 

במקרים מסוימים הדמו הופך להיות הבסיס של המאסטר, וממש ממנו ממשיכים קדימה, זה בגלל שהקלטות מסויימות אשר לא היו מחייבות  לפעמים מרגישות סופר אנרגטיות, לדוגמת שירה או גיטרות. גם אם טכנית הם לא היו מוקלטות בדיוק כמו שחלמת, שווה להשאיר אותן אם הן תורמות לריגוש ולאנרגייה של המאסטר.

היתרונות בהקלטת דמו

 

פנו אלינו בוואטסאפ

whatsapp.png
  • דף פייסבוק בית ספר לסאונד טולס
  • יוטיוב בית ספר לסאונד טולס
  • אינסטגרם בית ספר לסאונד טולס